Zorgmakelaar inschakelen

U wilt contact met de Zorgmakelaar van Nester.

U wilt de Zorgmakelaar inschakelen als bewoner óf namens de bewoner. Vul de vragen in voor de bewoner waar het over gaat.

Gerelateerde vragen

Kan ik zelf een nieuwe woning zoeken, of moet dit via de zorgmakelaar?

Algemeen

Je kunt zelf op zoek gaan naar een nieuwe woning, echter de zorgmakelaar biedt ondersteuning en advies bij eventuele vragen en zorgt ervoor dat je een woning vindt die aan jouw behoeften voldoet. 

Hier lees je meer: pagina Zorgmakelaar

Meer over dit onderwerp

Kan de zorgmakelaar ook helpen met woningaanpassingen als ik besluit in mijn woning te willen blijven wonen?

Algemeen

Ja, de zorgmakelaar kan jou advies geven over mogelijke woningaanpassingen om jouw huidige woning comfortabeler en veiliger te maken. Neem contact met ons op via wonen@nester.nl of 077 - 476 77 77.

Meer over dit onderwerp

Wat gebeurt er als ik besluit niet te verhuizen, als ik contact heb gehad met de zorgmakelaar?

Algemeen

Als je besluit niet te verhuizen, blijf je gewoon in jouw huidige woning. De zorgmakelaar zal jou voorzien van advies en tips om jouw woongenot in jouw huidige woning te optimaliseren.

Meer over dit onderwerp

Wat kost de service van de zorgmakelaar?

Algemeen

De service van de zorgmakelaar is gratis voor bewoners van Nester.

Meer over dit onderwerp

Is er een wachttijd voor de diensten van de zorgmakelaar?

Algemeen

De zorgmakelaar neemt alle aanvragen zo snel mogelijk in behandeling. Na het invullen van het aanvraagformulier, wordt er binnen 2 weken contact met je opgenomen.

Meer over dit onderwerp