Is er iets kapot, heeft u glasschade of een verstopte afvoer?
Geef deze melding door via het reparatieformulier. U kunt ons ook bellen op 077 - 476 77 77, kies optie 9.
We zijn bereikbaar op 077 - 476 77 77. Of vul het contactformulier in.
Maandag tot en donderdag
9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur.
Een reparatie melden kan altijd, ook tijdens onze lunchpauze: bel ons en kies 9.
Vrijdag
9.00 tot 12.30 uur
Buiten openingstijden, weekend en feestdagen
Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Bel ons dan op 077 476 77 77.
Pastoor Vranckenlaan 4
5953 CP Reuver
Maandag tot en donderdag
9.00 tot en met 16.30 uur
Vrijdag
9.00 tot en met 12.30 uur
Buiten openingstijden, weekend en feestdagen
Ook als ons kantoor gesloten is, zijn we bereikbaar voor noodgevallen. Bel ons dan op 077 - 476 77 77.
Postbus 4789
5953 ZK Reuver
IBAN: NL17 RABO 0143 6039 81
BIC: RABONL2U
KvK Midden-Limburg: 13017362
Btw-nummer: NL805423515B01
RSIN/fiscaal nummer: 8054.23.515
Geef deze melding door via het reparatieformulier. U kunt ons ook bellen op 077 - 476 77 77, kies optie 9.
Volta verhelpt storingen aan individuele cv-installaties, mechanische ventilaties (mv), warmte-terugwinning (wtw), airco's en zonneboilers. Geef ons deze melding door via 077 - 476 77 77, kies optie 1. Of neem rechtstreeks contact op met Volta Limburg via 088 - 027 88 88.
Bent u een huurder of woningzoekende en heeft u een vraag of een klacht?
Vul het contactformulier in of neem contact met ons op via wonen@nester.nl.
Vermeld hierbij uw geboortedatum, naam en adres. Met deze gegevens kunnen wij u sneller helpen.
Van papier naar digitaal, of van digitaal naar papier: u kunt zelf doorgeven hoe u onze post wilt ontvangen. Ga naar www.nester.nl/post en geef uw keuze door. Daarbij heeft u de 9-cijferige code dat op onze post staat nodig.