Onze kwaliteit
Wij meten onze kwaliteit op verschillende manieren.
KWH-Huurlabel
Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector onderzoekt continu de dienstverlening van woningcorporaties. Onze huurders ontvangen vragenlijsten, bijvoorbeeld als ze een reparatiemelding hebben gedaan of net zijn verhuisd. KWH geeft een kwaliteitskeurmerk voor corporaties uit; het KWH-Huurlabel. De kwaliteitseisen zijn bijvoorbeeld: vriendelijkheid, geduld, duidelijkheid en aanspreekbaarheid. Ook in 2024 mogen wij het KWH-Huurlabel voeren. Lees meer over KWH.
Wil je meer weten over je persoonsgegevens bij KWH-onderzoek? Lees meer over je persoonsgegevens bij het doen van KWH-onderzoek op de website van KWH.
Visitatie
De Woningwet schrijft voor dat iedere corporatie verplicht elke vier jaar een visitatietraject doorloopt. Op deze manier leggen we verantwoording af aan onze belanghebbenden en leren we over de zaken die beter kunnen.
In het eerste halfjaar van 2024 werden we doorgelicht door de onafhankelijke expert van Ecorys. Hieronder vind je het visitatierapport.
Visitatierapport Nester 2020 - 2023
Visitatierapport WoonGoed 2-Duizend 2015 - 2020