Reparatie gemeld

Je hebt een reparatie doorgegeven via het online formulier of telefonisch? Meestal maken we meteen of zo snel mogelijk een afspraak met je. 

Heb je vragen of wil je de afspraak wijzigen? Bel dan onze reparatieservice: 077 - 476 77 77 en kies voor optie 9.

Veel gevraagd over Reparatie gemeld

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Ben je niet tevreden over de reparatie? Neem dan contact op met de aannemer die de reparatie heeft uitgevoerd. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een reparatie gemeld en heb daar een vraag over.

Algemeen

Afspraak

Wil je de afspraak verzetten of is de monteur niet aanwezig op het afgesproken tijdstip neem dan contact op met onze reparatieservice 077- 476 77 77 keuze 9.

Uitvoering werk

We vertrouwen erop, dat onze aannemer het werk zo goed mogelijk uitvoert en op de afgesproken tijd aanwezig is. Natuurlijk kan het altijd voorkomen, dat er eens iets misgaat, bespreek dit dan eerst met de betreffende aannemer. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je contact opnemen met de contractbeheerder van Nester via het telefoonnummer 077 - 476 77 77.

Ik heb hinder van werkzaamheden die worden uitgevoerd door Nester. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Je kunt de medewerkers/aannemer in de woning aanspreken of je neemt telefonisch contact op met Nester. Je kunt ons bereiken via 077 - 476 77 77 of via het e-mailadres wonen@nester.nl

Mijn reparatieverzoek is afgewezen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Een fijn (t)huis heeft onderhoud nodig. Als bewoner zorg je samen met ons voor het onderhoud van de woning. Als je ingediende reparatieverzoek afgewezen is door onze reparatieservice, dan kan dit ermee te maken hebben dat de reparatie door jou als bewoner opgelost moet worden of dat de reparatie onder het serviceabonnement valt.

Een reparatie die valt onder het serviceabonnement zal alleen opgelost worden als je een serviceabonnement bij Nester afgesloten hebt. Heb je geen serviceabonnement, dan dien je de reparatie zelf op te lossen.

Wil je een reparatie melden? Check dan eerst wie er verantwoordelijk is voor het verhelpen van het probleem. Dit kun je terugvinden in de folder Reparaties A tot Z.