Reparatie gemeld

Heeft een reparatie gemeld via het online formulier? Dan wordt u teruggebeld door één van onze collega's van de reparatieservice. Het nummer begint dan 045. In de meeste gevallen wordt er gelijk met u een afspraak gemaakt. 

Als u de reparatie telefonisch heeft gemeld dan wordt in de meeste gevallen gelijk een afspraak met u gemaakt. 

Heeft u vragen over de status van de reparatiemelding of wilt u de afspraak wijzigen? Ook dan neemt u contact op met onze reparatieservice via 077 - 476 77 77

Veel gevraagd over Reparatie gemeld

Mijn reparatie is niet naar tevredenheid opgelost. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden over de reparatie? Neem dan contact op de aannemer die de reparatie heeft uitgevoerd. Komt u er samen niet uit? Neem dan contact met ons op.

Mijn reparatieverzoek is afgewezen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Een fijn (t)huis heeft onderhoud nodig. Als bewoner zorg je samen met ons voor het onderhoud van de woning. Als je ingediende reparatieverzoek afgewezen is door onze reparatieservice, dan kan dit ermee te maken hebben dat de reparatie door jou als bewoner opgelost moet worden of dat de reparatie onder het serviceabonnement valt.

Een reparatie die valt onder het serviceabonnement zal alleen opgelost worden als je een serviceabonnement bij Nester afgesloten hebt. Heb je geen serviceabonnement, dan dien je de reparatie zelf op te lossen.

Wil je een reparatie melden? Check dan eerst wie er verantwoordelijk is voor het verhelpen van het probleem. Dit kun je terugvinden in de folder Reparaties A tot Z.

Ik heb overlast van werkzaamheden die worden uitgevoerd door Nester. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt de medewerkers/Aannemer in de woning aanspreken of u neemt telefonisch contact op met Nester. U kunt ons bereiken via 077 - 476 77 77 of via het e-mailadres wonen@nester.nl

Ik heb afspraak met een aannemer, maar ik ben verhinderd. wat moet ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact op met de aannemer via onze reparatielijn. Dit doe je via 077- 476 77 77 keuze 9.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?

Algemeen

We vertrouwen erop, dat onze aannemer het werk zo goed mogelijk uitvoert en op de afgesproken tijd aanwezig is. Natuurlijk kan het altijd voorkomen, dat er eens iets misgaat, bespreek dit dan eerst met de betreffende aannemer. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de Contractbeheerder van Nester via het telefoonnummer 077 - 476 77 77.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak verzetten. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Voor het verzetten van een afspraak kunt u met onze technische dienst contact opnemen via het telefoonnummer 077 - 476 77 77 (keuze 9).