Sleutels bestellen

Wilt u een sleutel (bij)bestellen? Gebruik dan het online formulier.
Nadat u het formulier heeft ingevuld, gaan wij met uw aanvraag aan de slag! U krijgt de sleutel binnen maximaal 3 weken thuis geleverd. 

Het aanvragen van een extra afstandsbediening of druppel voor uw parkeerplaats is helaas niet mogelijk. Dit vanwege het voorkomen van dubbelparkeren. 

Let op! De postcode en eventuele toevoeging bij dit formulier is hoofdlettergevoelig en bij de postcode dient u een spatie te gebruiken tussen de cijfers en letters. Zoals bijvoorbeeld 1234 AA (niet 1234AA). U krijgt de bevestiging direct per e-mail toegestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Werkt het online formulier niet? Neem dan contact op met ons via 077 – 476 77 77 of wonen@nester.nl

Veel gevraagd over Sleutels bestellen

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Een gewone sleutel kunt u laten bijmaken bij een sleutelmaker. 
Betreft het een gecertificeerde sleutel, transponder/tag of afstandsbediening dan zijn hier kosten aan verbonden.
U kunt via het online formulier een sleutel (bij)bestellen.

Let op! De postcode en eventuele toevoeging bij dit formulier is hoofdlettergevoelig en bij de postcode dient u een spatie te gebruiken tussen de cijfers en letters. Bijvoorbeeld 1234 AA (niet 1234AA). U krijgt de bevestiging direct per e-mail toegestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Werkt het online formulier niet?
Neem dan contact op met Nester via het telefoonnummer 077 - 476 77 77

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Algemeen

Een gewone sleutel kunt u laten bijmaken bij een sleutelmaker. 
Betreft het een gecertificeerde sleutel, transponder/tag of afstandsbediening dan zijn hier kosten aan verbonden.
U kunt via het online formulier een sleutel (bij)bestellen.

Let op! De postcode en eventuele toevoeging bij dit formulier is hoofdlettergevoelig en bij de postcode dient u een spatie te gebruiken tussen de cijfers en letters. Bijvoorbeeld 1234 AA (niet 1234AA). U krijgt de bevestiging direct per e-mail toegestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is. 

Werkt het online formulier niet?
Neem dan contact op met Nester via het telefoonnummer 077 - 476 77 77

Bent u de sleutels van de ramen in de woning kwijt, dan kunt u die niet via ons bestellen. Meestal betreft het een universeel sleuteltje, dat de buren ook hebben. U kunt de buren vragen om hun sleuteltje te mogen testen op uw ramen. Past deze, dan kunt u een sleutel bij de slotenmaker laten namaken. De kosten hiervan zijn voor u zelf. Is het lenen van een sleuteltje bij de buren niet mogelijk, dan kunt u zelf een nieuw slot op het raam/de ramen laten plaatsen. Dit is voor eigen rekening en moet u zelf regelen.

Mijn sleutel of slot is kapot/afgebroken. Wat moet ik doen?

Algemeen

Het is belangrijk dat u uw sleutels geregeld controleerd op schade of breuk om te voorkomen dat een sleutel in het slot breekt. Een sleutel kan ook breken als deze vaak wordt gebruikt in een slot dat slecht functioneert.

Is uw sleutel afgebroken in het slot of werkt het slot niet goed? Neem dan contact op met onze reparatieservice via het telefoonnummer 077 - 476 77 77 en doorkiesnummer 9. Vermoeden wij nalatigheid, dan zullen de kosten voor uw rekening zijn. 

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Als u graag andere sloten in uw woning wil, dan kunt u hiervoor terecht bij een slotenmaker. Wij doen dit niet. De kosten voor het vervangen zijn voor eigen rekening. Wij raden u wel aan, om de huidige cilinders te bewaren, zodat u deze kunt terug plaatsen als u de huur van de woning opzegt.

Mijn afstandsbediening / druppel van het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Algemeen

In uw druppel of afstandsbediening zit een batterij. Is de batterij leeg? Dan vervangen wij de batterij voor u. Het kan ook zijn, dat de druppel opnieuw moet worden geprogrammeerd of dat deze defect is. Vermoeden wij nalatigheid, dan zullen de kosten voor uw rekening zijn. 

Het melden van een niet werkende druppel of afstandsbediening kunt u via het online formulier.

Let op! De postcode en eventuele toevoeging bij dit formulier is hoofdlettergevoelig en bij de postcode dient u een spatie te gebruiken tussen de cijfers en letters. Bijvoorbeeld 1234 AA (niet 1234AA). U krijgt de bevestiging direct per e-mail toegestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.

Werkt het online formulier niet?
Neem dan contact op met Nester via het telefoonnummer 077 - 476 77 77

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

Algemeen

Met het melden van een slecht functionerend slot kunt u het beste niet te lang wachten. Dit om te voorkomen dat uw sleutel afbreekt en u niet meer in uw woning kunt. Voor reparatie kunt u contact opnemen met Nester via het telefoonnummer 077- 476 77 77 keuze 9.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Algemeen

Buitensluiting, heel vervelend, maar het kan gebeuren. Wij hebben helaas geen reservesleutels van uw woning. U kunt in zo'n geval het beste contact opnemen met een plaatselijke slotenmaker.

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Algemeen

Bij storing aan de elektrische toegangsdeur neemt u contact op met Nester via 077- 476 77 77 keuze 9. voor het melden hiervan bij onze technische dienst.

Mijn zorgverlener krijgt de deur van mijn complex niet meer open met de toegangscode. Wat moet ik doen?

Algemeen

Is er een toegangscodetableau bij de ingang van het complex aanwezig en lukt het de zorgverlener niet meer om binnen te komen met de toegangscode, dan kan jouw zorgverlener een mail sturen naar wonen@nester.nl

Wij zoeken dan uit wie de beheerder van het toegangscodetableau is en kunnen dan vaak de code aan de betreffende zorgverlener doorgeven. Heeft je woning een videofoon met deuropenerinstallatie, dan is de toegangsdeur ook vanuit je woning te openen.