Klacht

Gelukkig gaat het vaak goed tussen Nester en haar bewoners. Zijn er toch problemen, dan wordt geprobeerd dit in goed overleg met jou en onze medewerkers op te lossen. Hoe goed wij het ook willen doen, het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de wijze waarop dit is afgehandeld. Dit willen wij dan graag van je horen. Samen proberen wij dan tot een oplossing te komen. Meld je klacht bij ons door het invullen van het formulier klacht melden. 

LET OP: Je klacht gaat over Nester of een medewerker van Nester. Is er iets defect of moet er iets gerepareerd worden in je woning, doe dan een reparatiemelding.

Geschillencommissie

Handelen wij je klacht niet naar tevredenheid af? Dan kun je terecht bij de Regionale Geschillencommissie. De Regionale Geschillencommissie heeft hier een standaard formulier voor. Dit formulier kun je hier downloaden. Je kunt het ingevulde formulier schriftelijk indienen of via info@rgnml.nl.

Als de klachtenafhandeling door Nester, na advies van de Regionale Geschillencommissie, ook niet tot een bevredigende oplossing leidt, kun je met het geschil terecht bij de Huurcommissie via www.huurcommissie.nl.