Klacht
Hoe goed wij het ook willen doen, het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de wijze waarop dit is afgehandeld. Dit willen wij dan graag van je horen. Samen proberen wij dan tot een oplossing te komen. Meld je klacht bij ons door het invullen van het formulier klacht melden.
LET OP: Je klacht gaat over Nester of een medewerker van Nester. Is er iets defect of moet er iets gerepareerd worden in je woning, vul dan het formulier reparatiemelding in.
HBV BRES
De huurdersbelangenvereniging kan begeleiden bij het oplossen van klachten. Ga naar: www.hbvbres.nl.
Nog niet tevreden?
Handelen wij je klacht niet naar tevredenheid af? Dan kun je terecht bij de Regionale Geschillencommissie. De Regionale Geschillencommissie heeft hier een standaard formulier voor. Dit formulier kun je hier downloaden. Je kunt het ingevulde formulier schriftelijk indienen of via info@rgnml.nl.
Ook kun je met je geschil terecht bij de Huurcommissie via www.huurcommissie.nl.
Meldpunt gemeenten
Vanuit de wet Goed Verhuurderschap heeft elke gemeente een meldpunt voor ongewenst verhuurgedrag.
Gemeente Beesel via www.beesel.nl/inwoners/wonen/meldpunt-slechtverhuurderschap of bel naar 077 - 474 92 92
- Gemeente Roermond via mail@roermond.nl of bel naar 0475 - 35 99 99
Gemeente Echt-Susteren via info@echt-susteren.nl of bel naar 0475 - 478 478 (kies 4: ‘overige vragen’)