Eindafrekening

Wanneer u uit uw woning vertrekt, ontvangt u binnen enkele weken na de eindopname de eindafrekening van ons. Moet u dingen in de woning verwijderen of herstellen, dan leest u dat in de eindafrekening.

De servicekosten worden in een later stadium, tegelijk met onze jaarlijkse verrekening afgehandeld.

Veel gevraagd over Eindafrekening

Wat moet ik betalen bij de eindafrekening?

Algemeen

Op de eindafrekening vindt u, indien van toepassing:

  • huurachterstand
  • bedragen die u van ons tegoed heeft. 
  • kosten voor het verwijderen of herstellen van zaken die u had moeten uitvoeren.

De afrekening van de servicekosten vindt later plaats (tijdens de jaarlijkse afrekening), dus niet in de eindafrekening.

Ik heb mijn eindafrekening ontvangen en ik ben het niet eens met het bedrag wat ik moet betalen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met uw woonmakelaar.

Hoe ontvang ik mijn eindafrekening?

Algemeen

U ontvangt de eindafrekening via e-mail of via de post.

Ik heb mijn eindafrekening ontvangen. Ik kan het bedrag niet in één keer betalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling met jullie afspreken?

Algemeen

Ja, dat kan. Stuur een e-mail naar wonen@nester.nl of Neem contact met ons op via het telefoonnummer 077 - 476 77 77

Ik heb mijn huur opgezegd. Wanneer ontvang ik de eindafrekening?

Algemeen

Uw eindafrekening ontvangt u enkele weken na de eindopname.

Ik heb mijn eindafrekening (nog) niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem contact op met uw woonmakelaar.