Automatische incasso

Wanneer u een woning huurt van Nester kunt u van ons maximale inzet verwachten om u het wonen zo aangenaam mogelijk te maken. Hier staat tegenover dat u maandelijks huur betaalt. U kunt uw huur elke maand aan ons overmaken, maar de makkelijkste manier is een automatisch incasso; dat regelt u heel eenvoudig hier door het formulier Sepa-machtiging automatische incasso in te vullen en naar ons toe te sturen! 

Veel gevraagd over Automatische incasso

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

De huur wordt afgeschreven op de dag dat u gekozen heeft voor automatische incasso bij het invullen van de machting.

Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Dan kunt u een ondertekende mail sturen naar wonen@nester.nl waarin u aangeeft: uw naam, adres, huidige rekeningnummer en uw nieuw rekeningnummer. Op dit verzoek passen wij uw rekenignummer aan. 

Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?

Dan kunt u een ondertekende mail sturen naar wonen@nester.nl waarin u aangeeft uw naam, adres en per wanneer de incasso stopt.

Ik betaal mijn huur via automatische incasso maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Wanneer u niet voldoende saldo op uw rekening heeft, neem dan contact met ons op via 077 - 476 77 77 en wij zoeken samen naar een passende oplossing.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

U kunt het bedrag storneren (terug vragen) bij uw eigen bank. Of neem contact op met Nester voor uitleg hierover.